Friday, August 17, 2012

Snippet Orasul Umbre - versuri



UPDATE: Orasul Umbre versuri (melodia intreaga)

Daca vreti sa ascultati un mic snippet al melodiei "Orasul umbre" o puteti face pe Radio Guerrila, in "Playlist".
Click aici!

Versuri snippet:

A ars orasul nostru viu ars
A ars pana la scrum
Vantul a spulberat
Si din ce-a ramas acum
Rasar mugurii din scrum
Rasar rosii ca un asfintit
Cum sa zburam acum
Peste orasul ... parasit
Pamantul fuge sub picioare
Nu se stie unde
Fuge mai departe
Ne raman doar umbre

Daca vreti sa ascultati intreaga melodie stati cu urechea pe Radio Guerrilla!
Imediat ce voi afla intreaga melodie voi posta toate versurile aici.

11 comments:

  1. Nu exista nicaieri melodia intreaga? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, doar daca asculti Radio Guerrilla si reusesti sa o prinzi.

      Delete
    2. Apropo, as putea presupune ca tu ori lucrezi la Guerilla (dupa cata reclama le faci), ori esti in echipa Alexandrinei... Daca lucrezi pt radio, crede-ma ca eu cel putin nu mai dau pe postul vostru niciodata, dupa ce m-ati tinut 3 zile doar pentru piesa asta si nu ati dat-o niciodata (am auzit alte piese de cel putin 5-6 ori, crede-ma ca am ascultat ca prostul ore intregi). Daca esti in echipa Alexandrinei, in schimb, ar trebui sa puneti piesa la vanzare pe net, undeva - crede-ma ca as fi primul care ar cumpara-o.

      Delete
    3. Nu sunt nici de la Radio Guerrilla, nici din echipa Alexandrinei. Sunt doar o fana.
      Din pacate nici eu nu am reusit sa mai prind melodia, daca reuseam o inregistram si o postam aici.
      Trebuie sa apara si piesa in curand pe YouTube sau oriunde altundeva. Se pare ca trebuie sa fim randatori.

      Delete
  2. Am ascultat vreo 3 zile (evident fara succes) si m-am saturat...

    Nu se poate cumpara de pe iTunes, sau ceva de genul asta ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am auzit nimic in acest sens. Sper doar sa nu ne mai lase sa asteptam atat de mult pana sa o publice pe YouTube.
      Am inteles ca s-a filmat un videoclip pentru piesa... Imediat ce aflu ceva o sa postez aici.

      Delete
    2. Trebuie sa imi cer scuze atunci. Si eu sunt doar un fan... unul care ar fi vrut sa asculte aceasta piesa pana acum. Din pacate, se pare ca strategia Alexandrinei in ceea ce priveste "vanzarea" materialelor ei nu este una prea buna - chiar am sa incerc sa o abordez pentru a-i spune asta la urmatorul concert la care voi merge. Nu ma astept sa apara piesa pe youtube, piratata ca sa spun asa, ci as fi cumparat-o cu placere daca o punea la vanzare undeva pe internet (precum iTunes, cum spuneam mai sus).

      Trebuie sa iti spun ca esti singura sursa de pe google in ceea ce priveste piesa "Orasul Umbre" - din acest motiv am crezut ca faci parte din echipa ei.

      In ceea ce priveste radio-ul, cat de fain ar fi Guerilla (au muzica buna, nu neg asta), este pacat ca lasa fanii sa ii asculte zile in sir, fara posibilitatea de a prinde piesa pe care o doresc... hai sa nu le mai facem atata reclama, in aceste conditii.

      Eu sunt cel care posteaza cu Anonymous in ultimele ore, o sa ma si semnez /Bogdan - nu am blog, asa incat nu ma pot loga cu un cont din cele prezentate aici.

      Delete
    3. iar in ceea ce priveste rabdarea... nu este unul din punctele mele forte... m-as fi asteptat sa pot asculta aceasta piesa, la o saptamana dupa aparitia ei. /Bogdan

      Delete
    4. Te inteleg, Bogdan. Sper sa reusesti sa adculti melodia cat mai repede :)

      Delete
  3. Am gasit piesa, este pe youtube acum... o poti asculta si tu :) este o melodie foarte frumoasa!

    cea mai trista piesa a Alexandrinei, ma asteptam la altceva, dar se potriveste cu starea mea de spirit de acum :)

    seara faina si scuze inca o data ca te-am deranjat cu intrebari zilele trecute

    Bogdan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...