Saturday, March 29, 2014

Album Countdown: Track 6 - Pijamale Reci


Anticipam lansarea albumului "Flori de spin" cu a 6-a melodie de pe disc: Pijamale reci!

~ Pijamale reci ~

         

Mâine va fi ieri
Eterne mângâieri 
Cu mâinile mă ierţi pe creştet. 
Adu-mi înapoi 
Vise în perne moi 
Cu flori de liliac.. 
Lumina înapoi 
Culorile înapoi 
Aer în plămânii goi 
Adu-mi ce va fi 
Într-o bună zi 
Fluturi în stomac.. 

Amintiri uitate 
Parfumate... 
În pijamale reci 
Ca nişte fluturi 
Iubiri pierdute 
În pijamale reci.

Chiar dacă este azi 
Chiar dacă ne-am retras 
Şi bate vântu-n spate rece... 
Tu adu-mi înapoi 
Vise în perne moi 
Eu ştiu că ne-am iertat. 
Uită tot ce-ai vrut să-mi spui 
Vorbe dulci şi amărui 
Vorbe oarbe-gloanțe surde... 
Adu-mi ce va fi 
Într-o bună zi 
Fluturi în stomac... 

Amintiri uitate 
Parfumate 
În pijamale reci. 
Ca nişte fluturi
Iubiri pierdute 
În pijamale reci...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...