Monday, September 26, 2016

Versuri: Deliric feat Alexandrina - Gaia


Deliric feat Alexandrina - Gaia

Ai rochia verde, numai un orb n-o vede
Faci luna sa suspine, si noaptea sa regrete
Lumina sa se-nchine, soarele sa se-mbete
Formele-ti sublime, numai un prost le pierde
Suflarea ta ma-nvie, mireasma ta din plete
Facute sa ma-mbete, de ochii tai mi-e sete
Sanii tai semeti, si curbele discrete,
Cantate de poeti fac picaturi complete

(Alexandrina)
Veneam atunci cand ma strigai
Si infloream cand ma iubeai.....
Te sarutam de-atatea ori cand te nasteai,
Te-mbratisam cu flori cand tu mureai.....
Te coloram cand te-negreai.....
http://Versuri.ro/w/ghhmdd
Ma asterneam cand tu plecai... in zbor
Omul meu drag cum ai putut...
Eu ti-am dat tot ce am avut.....
Omul meu drag ti-as da mai mult...


Rochia tie-e murdara, nu tre' s-o vad, sa doara
Lasi noaptea sa se-ascunda, cand soarele coboara
Si luna sa te minta, lumina s-o tresara,
Formele-ti sunt pline, suflarea ma doboara
Si ochii tai sunt goi, desii asunde fardul,
Sub ochii mei sunt ploi, mi te-a ascuns asfaltu'
Sanii tai sunt moi, copii tai te seaca
Bietii, jelesc apoi dar restul cred ca-i joaca....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...