Friday, July 15, 2011

Om de lut



“«Om de lut» este copilul meu, un copil frumos şi sănătos, gingaş, mai mult minor decât major, rafinat şi expresiv. Omul de lut va cânta despre drum, zbor, căutări, vapoare şi mare, avioane şi ochi verzi, despre dor şi insomnie, flori şi nervi, Zorro şi Făt-Frumos, iubire şi cosmos, femei, ploaie şi vânt, despre Rege şi Regină”

Albumul de debut al Alexandrinei s-a lansat in data de 6 aprilie 2009. Discul contine 12 piese si un remix ( Dan Handrabur), toate realizate in perioada 2000-2007.
Productia albumului a fost realizata in Timisoara.

"Pe toată perioada întregistrărilor m-am bucurat de pace sufletească, liniște și inspirație, care i s-au transmis și «Omului de lut». I-am dat tot ce am avut mai bun, am pus pe acest CD numai muzică de suflet”, spune artista.

Pe "Om de lut" se regasesc atat melodii in limba romana, cat si melodii in franceza si rusa.Este un mozaic de stiluri muzicale, trecand prin ritmuri de jazz, soul, funk, electropop, ambient, chillout, alternative, R&B, electropop sau rock. Instrumentele folosite sunt trompeta, saxofonul, trombonul, contrabasul, acordeonul şi mandola.

"Omul de lut" ne povesteste despre rege si Regina, femei si cautari, avioane, Zorro si Fat Frumos.
Piesa "Om de lut" este inspirata din versurile Margaretei Sterian:
"Mi-a trimis Dumnezeu un om de lut
să nu fiu singură pe pământ
Om de lut cu ochi de cobalt,
în apele lor adânci mă scald.
Om de lut cu gura de floare,
o vorbă m-alină şi alta mă doare"


Concertul de lansare a avut loc in Silver Church.



xo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...