Thursday, September 15, 2011

Pijamale reci - versuri

     



Mâine va fi ieri,  
Eterne mângâieri 
Cu mâinile mă ierţi 
Pe creştet. 
Adu-mi înapoi 
Vise-n perne moi 
Cu flori de liliac.. 

Lumina înapoi 

Culorile-napoi 
Aer în plămânii goi 
Adu-mi ce va fi 
Într-o bună zi 
Fluturi în stomac.. 

Amintiri uitate 

Parfumate... 
În pijamale reci 
Ca nişte fluturi 
Iubiri pierdute 
În pijamale reci. 

Chiar dacă este azi 

Chiar dacă ne-am retras 
Şi bate vântu-n spate 
Rece... 
tu adu-mi înapoi 
vise-n perne moi 
eu ştiu că te-am iertat. 

Uită tot ce-ai vrut să-mi spui 

Vorbe dulci şi amărui 
Vorbe oarbe, gloante surde.. 
Adu-mi ce va fi 
Într-o bună zi 
Fluturi în stomac... 

Amintiri uitate 

Parfumate... 
În pijamale reci 
Ca nişte fluturi x 2 
Iubiri pierdute 

În pijamale recï.

Alexandrina a postat ieri pe canalul sau de YouTube, AlexandrinaOfficial, trei videoclipuri noi pentru melodiile: "Printre flori""Un, deux, trois" si "Pijamale reci".Nu este pentru prima data cand interpreteaza aceasta melodie. Alegerea titlului a durat un pic, penduland intre Fluturi, Amintiri si Pijamale reci.
Am incercat sa transpun versurile.Imi cer scuze pentru eventualele neconcordante.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...