Tuesday, October 25, 2011

Aproape



Versuri

Sunt foarte aproape
Dar nu ma vede nimeni
Orasul m-a ascuns
Sub aripa-i de fum

Ma uit in sus,
Sunt printre stele
Stele reci ca picioarele mele

Vantul imi canta vestea cea buna
Sunt foarte aproape
Nimic nu ne desparte

Cu mainile goale ating aeru-n strada
Strada m-a luat in brate
Si ma plimba ca o soata

Sunt foarte aproape
aproape
aproape

Am pierdut frica undeva pe drum
Si acum pot sa-ti spun
" Te-am cautat "

Chiar daca am plecat
Sunt minunata
Iubirea mea este curata

Sunt foarte aproape
aproape
aproape

Tot ce am mai scump
E aici acum
Muzica si pace,
Un drum bun

Ploua ploua
Uda rochia mea noua
Pestisorul meu de aur
Sare bucuros in palma

Sunt foarte aproape
aproape
aproape

2 comments:

  1. Iti multumesc mult pentru acest blog! Am descoperit muzica Alexandrinei de vreo luna si o ascult zilnic de atunci. Blog-ul l-am gasit tot recent si il deschid de cateva ori pe zi. Am gasit aici tot ce cautam: si versuri si muzica si interviuri. Foarte bine documentat si la curent! Foarte frumoasa aceasta initiativa!
    Altfel, de abia astept ca Alexandrina sa isi lanseze noul album si sa reia seria concertelor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult pentru mesajul tau de incurajare! >:D<

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...