Sunday, October 30, 2011

Cine esti ?

Cea mai noua melodie a Alexandrinei se numeste "Cine esti?". Pana acum am auzit-o interpretata in concertul din Tirgul Mures si in cadrul emisiunii de radio GuerriLive!


Versuri:

Pamant, aer, foc
Eu plec de nu ma-ntorc
Cerul imi zambeste
Eu ma tin de cer

Ador sa zbor
In avionul meu frumos
Cu Icar la bord
Autopilot

Cine esti?
Cine esti?
Unde mergi?

Cine esti?
Ce mai faci?
De ce taci?

Cine esti?
Ce-ai facut?
Ce-ai facut?
Inima, sangele mi-ai baut...

Pamant, aer , foc,
Eu plec de tot
Acolo unde-i primavara
Si copacul meu

Tu mai dormi
Sa visezi ca zbor
Candva poate ne-om intalni
Poate ne-om regasi

Cine esti?
Cine esti?
Unde mergi?

Cine esti?
Ce mai faci?
De ce taci?

Cine esti?
Ce-ai facut?
Ce-ai facut?
Inima, sangele mi-ai baut...

Cine esti?
Cine esti?
Unde mergi?

Cine esti?
Ce mai faci?
De ce taci?

Cine esti?
Ce-ai facut?
Ce-ai facut?
Inima, sangele ...

Cine esti?
Cine esti?
Unde mergi?

Cine esti?
Cine esti?
Unde mergi?

Cine esti?
Cine esti?
Cine esti?

Cine esti?
Cine esti?
Cine esti?

Concertul:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...