Tuesday, August 9, 2011

Alexandrina Hristov - interviu "Formula AS"


Saptamana aceasta puteti gasi in paginile ziarului "Formula AS" un interviu fermecator cu Alexandrina.
Artista raspunde cu sinceritate si cu multa placere intrebarilor legate de copilarie, parinti, cariera, muzica, pictura, maternitate, iubire si natura.
Voi transcrie aici un mic fragment din interviu legat de proiectele muzicale viitoare si publicul roman:

I:Ce ti-a adus bun Bucurestiul?
R: Cel mai bun lucru pe care mi l-a adus Bucurestiul, si Romania, in general, e publicul meu. Ii simt iubirea. Fiecare concert, fiecare intalnire cu publicul e un eveniment important, o sarbatoare, pentru ca facem schimb de daruri, eu le cant, ei ma aplauda. Eu le zambesc, ei imi rad... Probabil, ceea ce am daruiesc prin muzica mea, este primit si apreciat. Altfel nu-mi explic. Numai ca eu sunt o singura persoana care daruieste. Dar primesc inapoi de la toti, adica inzecit, insutit de mult. Si asta ma inspira sa creez si sa dau si mai mult. Mie imi place mult sa daruiesc, ma simt bine cu asta, imi aduce stralucire in inima. Asta se vede, cred, din felul in care canti sau vorbesti, pana la felul in care faci mancare si o asezi in farfurie. Iubirea e si acolo, in sendviciul ala, in frunzulita de salata asezata cu drag.

I:Si in ce priveste muzica, ce delicatese ne prepari?
R:Pregatesc cel de-al doilea album, care se va numi, probabil, "Alexandrina". In cazul in care se va ivi un cuvant mai bun, care sa reprezinte si sa cuprinda in sensul sau cele 20 de cantece care vor fi incluse pe albumul urmator, voi schimba denumirea. Vor fi ceva piese orchestrate cu trupa, dar mai multe cantate de mine, la pian. Producatorul muzical al albumului este Silent Strike. Pe album vor fi incluse atat piese din ultimii ani, cat si piese foarte vechi, care nu au intrat pe primul album, carora le voi da o alta suflare: "Om de lut" .

Asteptam cu nerabdare noul disc, noua colectie si un nou vernisaj.
Toamna se aproprie...

Imagini articol:






Credit: Alex Iatan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...