Monday, August 22, 2011

Interviu Adevarul - cucerind Rusia


In mai Alexandrina a acordat un interviu gazetei Adevarul in care vorbeste despre concertele din Rusia si proiecte viitoare.

"Au fost primele mele concerte în Rusia. La St.Petersburg am participat la un festival internațional de jazz. Am cântat și piese în limba rusă. Mă gândesc să pătrund și pe piața muzicală din Rusia. Vorbesc limba și înțeleg mentalitatea oamenilor de acolo. Am spus mereu că am crescut cu rock-ul rusesc și cu pop-ul francez”.

Despre viitorul album: "Pe album voi avea muzicieni care cântă la harpă și violoncel, cant cu Silent Strike, vreau să cant și cu Artanu o piesă, pentru că e o voce care sună foarte bine. E un album total diferit față de primul”.

Silent Strike este si producatorul albumului.Iar muzicienii care canta la harpa si violoncel sunt duoul Cell'arpa.

Pe langa pictura ( asteptam un nou vernisaj in septembrie) Alexandrina a confectionat posete.“Pictura e meseria mea. Am două facultăți de arte plastice: design și artă decorativă. Concep și poșete, iar acum urmează și accesorii”.

video Moscova (piesa "Noaptea")


Video St. Petersburg ("1 2 3")

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...