Wednesday, August 17, 2011

Interviu Adevarul


In 2010 Alexandrina a acordat un interviu gazetei Adevarul, in care declara
Cânt mai bine decât vorbesc
.Au fost abordate subiecte precum promovarea muzicala, ce inseamna sa nu ai o casa de discuri si despre viitoarele proiecte.Voi transpune aici un mic fragment.

„Mie-mi place să fac, nu să promovez. Oricum, informaţia merge din gură în gură", răspunde Alexandrina când este întrebată de ce refuză promovarea comercială.

„Nu sunt la nicio casă de discuri, sunt independentă şi ţin foarte mult la libertatea asta. Nu semnez cu nimeni nimic, nu sunt genul", adaugă ea, zâmbind. Cântăreaţa a început deja înregistrările la următorul album pentru care are în jur de 20 de piese.

„Îmi place să creez atmosfera. Unii o fac prin dans, alţii prin arta vorbirii. Mie nu-mi place să vorbesc, cred că eu cânt mai bine decât vorbesc, aşa că de ce să pierdem timpul cu asta?"

„Mergeam la vecinii de la etajul doi, care aveau pian. După jumătate de an, ai mei şi-au dat seama că trebuie să-mi ia şi mie unul, aşa că mi-au luat o pianină. M-am lăsat după aceea", râde Alexandrina. S-a lăsat şi de pictură, o vreme, pentru că avea o altă idee despre rezultatul ei.

Pentru mai multe informatii click aici.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...