Thursday, August 4, 2011

11. La Russe + concert Moscova



Poze: Alexandrina in Moskva

Alexandrina patrunde incet si sigur pe piata muzicala rusa. Pana acum a sustinut doua concerte la Moscova si St. Petersbug,( aprilie 2011 ), din cadrul unui festival international de jazz. Fragment interviu:
"Au fost primele mele concerte în Rusia. La St.Petersburg am participat la un festival internațional de jazz. Am cântat și piese în limba rusă. Mă gândesc să pătrund și pe piața muzicală din Rusia. Vorbesc limba și înțeleg mentalitatea oamenilor de acolo. Am spus mereu că am crescut cu rock-ul rusesc și cu pop-ul francez"

In ceea ce priveste viitorul album:
"Pe album voi avea muzicieni care cântă la harpă și violoncel, cant cu Silent Strike, vreau să cant și cu Artanu o piesă, pentru că e o voce care sună foarte bine. E un album total diferit față de primul".

La Russe:



Concert Moscova ( aprilie 2011 - "Noaptea")

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...