Monday, August 1, 2011

8. Numai tu + interviu Business Woman



Am gasit un interviu interesant cu Alexandrina, din 2009, dupa lansarea albumului "Om de lut" pe site-ul Business Woman.Mic fragment articol:

" I:Ce se afla in spatele procesului creativ? Cum ajunge o piesa sa fie ceea ce noi
ascultam la un concert de-al tau? A duratceva pana am vazut primul album...

R:Procesul creativ este meditatie. Albumul l-am produs eu singura si a durat cat a durat. Am cautat oameni cu care sa ma inteleg din punct de vedere muzical, sa fim pe aceeasi unda. A fost o experienta frumoasa si bogata in detalii.

I:Cum prinde viata piesa? Incepe cu textul sau cu franturi de melodie?
R:De fiecare data e diferit, nu exista o formula. Sau vine muzica prima si apoi incerc sa caut imagini pe care le transpun in cuvinte, sau primele apar imaginile pe care le leg de muzica. Gandesc in imagini.

I:Ai spus ca-ti place sa calatoresti, ai un loc anume in care vrei sa ajungi?
R:Japonia si Polul Nord. Dar imi place orice colt al planetei, acolo unde cresc flori sau iarba verde, unde sunt copaci
sau pasari care zboara de-asupra apei. Iubesc marea cu valuri sau fara si cerul cu nori sau cu stele. Cred ca am fost peste candva... sau sirena... Sau poate pasare... cine stie...."

Pentru a citi intreg articolul click aici.

Versuri:

tu te ascunzi pe sub copaci... ferestrele mi le pazesti...
astepti sa fac un pas un gest... aceste jocuri le detest...
tu n-ai rabdare sa asculti... gura mi-o inchizi cand ma saruti...
si ne iubim ne iubim ne iubim ca niste surdo-muti...
numai tu poti sa astepti cand zbor acasa...
numai tu cu ochii tai verzi... cu buzele gustoase...
poezii de dragoste imi scrii... poezii ca niste chinuri dulci...
mai bine-ar fi sa scrii prostii si sa te duci...
eu numai una imi doresc... sa te iubesc...
sa te visez.. sa te astept... si sa-ti arunc sageti in piept...
numai tu poti sa astepti cand zbor acasa...
numai tu cu ochii ati verzi... cu buzele gustoase... numai tu...
tu ma-ncalzesti... cand ma dezvelesc ma invelesti...
numai tu cu ochii tai verzi... tu cu mainile reci...

Varianta inregistrata:


Varianta de atunci:


Din concert:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...